vrijdag, juni 16, 2006

rustig aan

Het is rustig op de blog's.Iedereen heeft alle foto's al bekeken maar weet je wat ik wel zou willen? Als ze bekeken zijn dat iemand , wie dan ook er eens wat bij gaat vertellen. Dan krijg je volgens mij ook weer wat meer kontakt.
En ik weet dat er velen zijn die dit bekijken.Ik zelf heb niet veel zin gehad om deze week iets te doen. Ik heb een zware verkoudheid opgelopen.Heb nu een antibiotica-kuur gekregen en nu maar afwachten of die helpt. Alles doet me zeer van het hoesten, want het wil niet loskomen en je moet toch hoesten,Pijn in je hoofd krijg je er ook nog eens bij. Het komt je overal je lichaam uit. Bah, wat voel ik me rot.Maar ja een echte Joling laat de kop niet gauw hangen en staan vrij positief in het leven, dus kop op en wachten tot het beter word. tot gauw ,dan zet ik er hopelijk weer iets vrolijkers neer.

1 opmerking:

Bert Conard zei

Nederland is nederland ff niet meer. WK voetbal en alle reclame en nieuws erom heen. Dan hebben we een heel nat en koud voorjaar. En plots slaat het weer om echt heel warm. Als je niet uitkijkt ben dus echt zo erg verkouden.

Een geen nieuws en tv wat extra tijd voor jezelf doet wonderen.

Verder wordt het ook tijd voor wat meer info van morgen en gisteren het verleden kan mooi zijn maar we leven in 2006