zaterdag, juni 17, 2006

Geke Bernard en Lien

Canada is over en op bezoek bij mijn ouders - ik woonde toen ook nog thuis - in Beek (nijmegen). Zal ik niet vergeten ze bleven maar kort een dag / nacht en ik lag 's morgens vroeg nog te slapen, kwam Geke kort half in m'n slaap alweer afscheid nemen.
Geke mijn oudste nicht en haar eerste echtgenoot Bernard Bregaint - de vader van Thierry - allemaal nog strak in het vel en heerlijk in de zon in de tuin.
Ik weet het niet zeker maar Geke was net of nog net niet getrouwd. Dan is deze photo rond het jaar 1964 genomen.
De Photo is zeker gemaakt door mijn vader. Altijd en overal even een photootje maken, en nu achteraf zijn ze nog mooi vooral die zwart witte. Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar de oudere kleuren photo's zijn wel snel erg faal en verkleurd. Ongemerkt was Geke altijd een blijmaker voor mij, ik weet niet waarom, vorig jaar ook dan komt ze over en dan kijk ik daar toch weer naar uit.

photo: uit het familie album van Lien Koersen

1 opmerking:

geertje zei

leuke foto die van Geke, echt zoals ze ook in mijn gedachten is.Heb haar ooit nog 1x gezien, maar ja als ze alles bij langs zou moeten gaan als ze hier in Nederland is ook geen doen. Ze is de laatste x nog bij mijn ouders geweest. even voordat dat pa wegging.heb er nog een leuke foto van. zal ik wel eens op gan zoeken.