zaterdag, juni 03, 2006

het kwartet schatjes

Deze foto heeft bij mij weer wat herinneringen opgeroepen.De trouwdag van Oom Piet en Tante Ge. Ook wij waren daar erg mooi aanwezig. 's Middags mochten we onze eigen gang even gaan en jullie voelen het zekers al. Ik, Geertje in hetzelfde jurkje als Jannie. Alleen die van mij was blauw met rose en die van Jannie rose met blauw.Er was die dag markt. Ik, gek op vis, moest zo nodig naar de visboer op de markt om kaantjes te halen .mmmmmmmmmm.Dat kregen we mee in een papieren zakje en misschien hebben jullie het nu door.......dat zakje in mijn zakje van de jurk gedaan en toen wij weer thuis waren en het wilden opeten????????zag mijn jurk er heel mooi uit.De jongens waren naar het marktcafĂ© of station gegaan, zeiden ze, wat ze daar gedaan hebben weet ik niet meer. Misschien dat Bert nog iets hiervan weet. Posted by Picasa

Geen opmerkingen: