zaterdag, juni 17, 2006

Even een opmerking

Geertje merkt terecht op dat de communicatie op de weblog maar heel langzaam op gang komt, dat komt denk ik ook omdat we niet goed weten hoe we daar mee om moeten gaan.

LET OP ,
  • je kan alleen een comment toevoegen als je een lid van de weblog bent, nog geen lid?? stuur me even een mailtje.
  • als je niets probeert lukt het niet
  • vragen op bijvoorbeeld photo's krijg ik dan van ome jan via de email. Dat komt (en ik begrijp het wel) omdat ome Jan geen lid is en hij is het aan het leren. Hij is wel heel erg enthousiast en complimenteus naar ons allemaal. Bea wil ook wel graag dus dat komt wel.
  • Zijn zoon bert van Jan (heeft een mooie en snelle babbel) maar Bert is druk en dan komt het er niet van. Maar hij komt let op.
  • Er zijn nog neven en nichten die ik ook nog niet in mijn email bestand heb die kan ik dus niet aanschrijven.
Maar als ik nu zie wat er samen met jullie in een redelijk korte tijd is neergezet ben ik daar ook wel weer trots op.

Geen opmerkingen: