woensdag, juni 10, 2015

Zondag 28 mei 2006 om 11:06 uur

via email janjoling@wanadoo.nl krijg ik dit berichte van oom Jan naar aanleiding van de blog en de stamboom die ik maak.
Oom Jan vertrouwt met de email en de computer, Mist Hans misschien wel vooral zijn broer Hans Joling, daar heb ik dan te weinig info van en de meeste familie leden hadden niet meer zoveel contact meer met Hans die in Winschoten woonde.
De zorg en de liefde van Jan Joling en zijn zus Sien Wüst Joling voor broer. Hans - hoor ik later - in de laatste dagen van Hans z'n leven, heel mooi.

Het bericht.
hallo bert
je familie verslag ontvangen het ziet er fantaties uit je hebt echter wel 1 vergeten en wel Johannes (hans) joling zoon van albertus joling en geertje popken een broer van mij dus hij is geboren op 27 augustus 1931 was getrouwd met hennie hasselt en later met  bea nikkels vraag dit even na aan je moeder of aan tante sien want ik ben niet 100 % zeker van de namen verder vind ik het geweldig dat je dit allemaal heb kunnen vinden .

als ik nog weer wat weet hoor je het van mij                

groeten oom jan
Hans en Jan samen op de foto.

Geen opmerkingen: